Att döma efter utseendet.

Alla är vi smarta på vårt eget sätt även om många av dessa sätt anses som osmarta och mindre uppskattade. Men ahr man rätt att döma en människa innan man lärt känna denne? Jag ahr själv gjort misstaget att döma en människa innan jag pratat med denne, jag är ingen perfekt varelse, för det finns inga sådana. Så jag hoppas att ni prata rmed de människor som finns här innan ni dömer dem.Män och kvinnor,tjejer och killar:För att hitta er kärlek för livet sök ej efter den mest attraktiva utan sök efter det er hjärta letat efter. Låt inte ett groteskt ansikte göra lotten om personen är vacker eller ej, så snälla innan ni väljer er livspartner så döm efter hjärta , inte efter utseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0