Brudarnas man?

Tjenare människor, jag hörde en väldigt främmande konversation igår när jag fick ta en senare buss för att jag missat den jag egentligen skulle ta.
Den pågick mellan två tjejer då som diskuterade felet med deras pojkvänner, den ena tyckte att sin var för snäll och den andre tyckte att sin var alldeles för osocial och svartsjuk.
Utgången av konversationen blev nåt i stil med att de diskuterade sin drömkille, och det löd så här: Skall vara söt enligt mig, tycker andra han är söt är det bara ett plus i kanten, han skall ej vara för snäll och tillmötesgående utan även han skall bestämma i förhållandet. Dessutom skall han ej vara alltför galen i att se vad tjejen har för sig klart man får bry sig men till en viss gräns, han skall inte vara en bad boy i alla fall ej allt för mycket utan runt 30 procent badboy 70 procent good boy.

Tack för att ni läste om min skumma torsdag kväll och nu vet ni killar även vad medeltjejen söker för kille...

Kommentarer
Postat av: Ulrik

Hehe, är väl samma kille som alla tjejer söker? Den som inte finns? :)

2009-03-13 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0