Ni människor

Varför leva ett liv i skuggan? Varför leva ett liv i mörker? När du istället kan försöka lägga alla dina motgångar bakom och se dig om efter nya tag. Ifall du har en vän som är depressiv så gå hem till denne och försök kanske se nån komedi eller så så denne muntras upp. Jag har sett så många tårar spillas på grund av sorg varför kan inte just du fälla en tår av glädje, den skulle vara så mycket sötare i både syn och smak. När jag hört dig gråta så går en liten bit av mitt hjärta itu, men när jag hör dig dig skratta helas gamla skador. När jag ser in i dina ögon kan jag ej sluta titta förräns du vänder bort blicken eller blundar. Hata ingen utan en kronisk anledning och dra inte all människor över samma kant utan våga våga! Istället för att hata kan du väl älska? ((Inspiration=Alla ni människor därute))

Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hej på dig!!



Väldigt bra skrivet.

Önskar att stort sett alla tog sig tid och läste det du har skrivit.

Tänkbart och djupt.



Ha det bra!!!

2009-01-17 @ 23:51:38
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0