Sonara tatamis journal

Här är en liten recention av Sonara tatami's vardagliga liv suna.


En solig och vacker dag utan ett moln på den klarblåa himmelen går Sonara ut på gatan och ser upp mot himmelen.
-Fy fan vilket väder.
hans hesa,gäla och något pipiga röst skär genom sanden som en smörkkniv genom smör.

Han går längst med en ganska så gammal och sliten gata medans han ser sig omkring så här på morgonkvinten.
En vanlig amn i hans ålder hade sett upp mot himmelen och kallat det vackert väder men Sonara gick den ruten för att få en glimpt av kvinnorna som skall hämta vatten där.
När de unga kvinnorna dyker upp börjar Sonara le okontrollerat.
När de skall gå förbi honom gråter han och en av dem böjer sig ner och frågar varför ahn gråter.
-Jo du förstår jag gråter av lycka för att ni är så heta serru kan man få en liten kyss?

Ett par timmar senare vaknar Sonara med en spräckt näsa samt ett brutet revben och blåöga.
-Hähähä även om de inte vill erkänna det så älskar de mig.
--------------//Sonara din dumme fan, skall ajg fortsätta skriva lite om Sonaras dag?//

//Flashinfo sonara//
Sonara(Den jag skrivit om här ovan)
Är en gammal gubbe på ca 80år som lever för att glo på brudar, svära och äta gott.

Jag skrev denna novell för att jag kände upploppet av komitik sprattla i min undernärda kropp, så kort sagt, ha en fortsatt trevlig natt.//

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, men då är detta perfekt för dig, de har massa såna prylar =)

2009-01-30 @ 14:11:17
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0